Bir lalenin yapılacaklar listesi

Beyninden beş inç büyük telefonunu uyandığı gibi kapar.

Daha çapaklı gözünü açamazken, tivitırı açabilecek kapasitede olan bu göt lalesi, günün anlam ve önemine ilişkin çok hayırlı bir tivit yollar çok sevdiği takipçilerine. Üç beş tiviti beğenir, retivitler. Ardından instegramına girerek, gün(boşluk)aydınlar pozu paylaşır. Keşke fotoğraf filtreleri, beyinsizliği de rötuşlayabilseydi, ama olmadı. Olsun.

Görevler uygulamasına girdi, güne başladı.

***

Yapılacaklar (23 Haziran 2017):

-Uyanır uyanmaz hayırlı günler tiviti at. (Tamam)
-İnstegramda gün(boşluk)aydınlar pozu paylaş. (Tamam)
-Makyaj, topuklular filan... (Tamam)
-Tivittırda birilerine sataş. (Tamam)
-Bilmem kimi ara, birilerinin dedikosunu yap. (Tamam)
-Hazırlan ve sabahın köründe alışveriş merkezine git (Tamam)
-Makyaj tazele. (Tamam)
-Sıtarbakstan tol vayt moka al, ama layt sütlü, dikef, kremasız olsun bebeğim. (Tamam)
-Kremalı olduğu için çalışana bağır. (Tamam)
-Dünyanın en büyük sorunu kremaymış gibi "şekerim hep böyle yapıyorlar yea bu beyinsizler," de. (Tamam)
-Makyaj tazele. (Tamam)
-Makyaj. (Tamam)
-Elinde sıtarbaks kahvesiyle gez. (Tamam)
-Elbise bak, dene. (Tamam)
-Koca kıçın elbiseye giremediği için çalışanlara bağır. (Tamam)
-Telefonda bağırarak birilerine küfret, dikkat çek, beğeni topla. (Tamam)
-Makyaj. (Tamam)

(Saat 14.30)

-Oyuncakçıya gir. (Tamam)
-Küçük beynine güvenip bulamayacağın için, fırozınlı, prensesli ayakkabıların nerede olduğunu kart sesinle, öküzce sor. (Tamam)
-Fırozınlı, prensesli kostümlerin yerini öküzce sor. (Tamam)
-Fırozınlı, prensesli bilmem neyin yerini öküzce sor. (Tamam)
-Frozınlı, prensesli çantaları öküzce sor. (Tamam)
-"Sanırım kalmadı," cevabını alınca, "ben bu çalışanlara uyuz oluyorum, sanırım ne demek, ne demek, ya vardır ya yoktur," diye cevap bağır, çağır. (Tamam)

***

(Akşam)

-Kızını, yeğenini, bilmem neyini prenses yap. (?)

Yorumlar

  1. Benim liste pek masum kalmış bunun yanında hemen revize etmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin listeniz insanlığa ders verecek nitelikte olur, efendim :)

      Sil
  2. bengisu olmalı bu. Allah ım ağzına vurmaklık resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinirden elim ayağım titredi dün :D

      Sil
  3. Böyleleri her zaman olacaktır. Artık bu gibilere kızgın olmaktan bile yoruldum. Gidişine bırakın, efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi gidişine bıraktım, efendim. Yazdım. Sadece, yazarak cevap hakkımı kullanmak istedim :)

      Sil
  4. Böyle insanların varlığını hatırlamayı gözardı edip sizin böyle insanlarla muhatap olduğunu görmek en üzücü yanı. Çok geçmiş olsun. Umarım geçer. Ama sadece sizden değil dünyadan da geçip gider bu zihniyetler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dünyada hiç izi kalmayana dek silinir gider bu dişünceler, efendim...
      Desteğiniz ve güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  5. Tam ağzına kürekle vurmalık... Bunların bir de fakir versiyonları var. Hiç gelin evi diye bir şey izlediniz mi? Benim ağzım açık kaldı. Birkaç tane gelin, birbirlerinin evine gidip yorum yapıyorlar. Şu koltuk burada değil de köşede olsaydı, halının püskülü sağa değil de sola mı baksaydı... Bir de "kocan bu koltuk takımını kaç tlye aldı" diye soruyorlar falan utanmadan. Nasıl bir boş insan olmaktır bu? Son seviyesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk geldim birlaç kere dediğiniz programa, efendim.
      Hemen kanalı değiştirdim her seferinde, dayanamadım :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı