Hayalliyken

İnan bana, sigara dumanıyla çok şey yapabilirim
Mesela bak, güneşte dans ediyor, rüzgar yok
Kimse görmez, görseydi delirirdi
Gülmeyeli yıllar olurdu ve neskafe tat vermezdi
Sorsan, yarınlara umutlanırdı,
Konuşurken sesi titrerdi, bir şeylere heyecanlanırdı

İnan bana, sigara dumanıyla çok şey yapabilirim
Önümde duran binayı devirebilirim,
Bir sıkılsam, bir hatırlasam unuttuklarımı
Biliyorsun, çok düşünce devirmişliğim var, hayalliyken
Çok gözünün içine baktım dünyanın o zamanlar
Efes kötü geliyordu, efes şirin küçük kutuda, ekstra şatlı.
Şimdi bıraktım tabi hayalli olmayı, şatı
Ama inan bana, hala gözünün içine bakıyorum dünyanın
Hayalli değilim, ama devriliyorum
Bu düşünceler de bir türlü bitmiyor,
Tüm kırıkları kırıyorum eklem yerinden, her gün yeniden.

İnan bana, duman dans ediyor
Bilmiyorum delirdim mi ne oldu
Komedi filmine ihtiyacım var, ama vizyonda dram filmi
Ya da bir ergen kitabının kıçı kırık gösterimi
Biletler, en ucuzu on lira
Ne gerek var, on liralık sigara da güldürmüyor nasıl olsa

Sor, neskafenin hepsini içiyor muyum
Bir sigaralık, bak, bardak yarıda
Tamamlayamadığım gün de öyle, uyuduğumda saat on
Nasıl olsa ondan sonra da mutlu olunmuyor
Neyse siktiret, düşünmek istemiyorum
Bak bir düşünce daha devirdim.

İnan bana, konuşmaya halim yok, kelimem de
Sigaram var, sigaram nerede.

Yorumlar

  1. Yine çok güzel. Siz mayıs ayındaki yazılarınızı sildiniz mi ne yaptınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! :)
      Ne yazık ki sildim yine, efendim :)

      Sil
    2. Bir fun olarak silmemenizi rica etsem?:))))

      Sil
    3. Zaten bu sefer, silmeye bile halim yok, efendim :D
      Ve mahcup ediyorsunuz, çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  2. Okurken sustuğunu hissettiren, üstüne söylenecek çok az cümle bırakan bir şiir yazmışsınız, efendim!
    Ben okurken suskunluğu, derinliği tattım. İyi hissettirdi ama, ilginç bir şekilde.
    İçtenlikle söylüyorum ki, hakikaten kaleminize sağlık, efendim!!! :) Siz hep yazın, biz hep okuyalım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu harika yorumunuz için çok çok teşekkür ederim, efendim!!! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı