Mobeseyi ne sandın?

Sen şimdi gaza basıyorsun ya
Şu kıçı kırık otomobilinle, siyah
Bin kilometre öteden duyuluyor egzozun sesi
Camlar titriyor, falan
Bir de renonun alarmı ötüyor tabi;
Üstelik Hande dinliyorsun ya da Demet
Ne bileyim, Gülşen ya da işte hepsi felaket.

Ulan, bir tek burada mı asfalt var, hıyar
Bari şarkıyı kapat, bak ellerim titriyor
Bisiklet değil ki oğlum bu mahalleyi beş kere dönesin
Yalvarırım siktirgit, başka şehirde oyna.
Hayır ulan, ne yani,
Ne bekliyorsun, alkış mı tutalım?
Tüm genç kızlar tezahürat yapsın
Desinler, -uf ne karizmatik.
-Hızlı ve öfkeli, tam bir film sahnesi
Ses akıyor, kayıt!

Gerizekalı,
Burası set değil ve mobeseler film çekmiyor.

Yorumlar

  1. Mobeseler film cekmiyor. :) Yuzumde bir tebessum olusmasina vesile oldugunuz icin tesekkur ederim efendim.
    Kaleminize, yureginize saglik!
    Bu arada evet mobeseleri film cekiyor sanip artistlik yapanlar ne kadar cok!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir mutluluğa vesile olduysam ne mutlu bana! :)
      Teşekkürler değerli yorumunuz ve düşünceleriniz için! :)

      Sil
  2. Hahaha :) Birilerinin onlara söylemesi gerek bunu sanırım.

    YanıtlaSil
  3. hahahahah:)) Şimdi o müziği son ses açıyor ya hepimiz aşık oluyoruz. Bir de arabadan böyle keskin bakışlar fırlatıyorlar. O an bitiyorum zaten! Hemen arabaya atlayıp onunla gideceğim:D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyleleri hiç bitmeyecek gibime geliyor, efendim :D
      Teşekkürler değerli yorumunuz için! :)

      Sil
  4. ahahahaaaaaa :)))
    Gewrçeğin farkına varmasını birisinin sağlaması gerek bence de :)))

    YanıtlaSil
  5. Günümü neşelendirdiniz. Böyle hicivli şiirler nedense beni pek bir mutlu ediyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o halde, efendim! :)
      Teşekkürler değerli yorumunuz için! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı