Olmaz şeyler sokağı

Bu, gece bir yirmibeşte bir şeyler var
Sigara daha yavaş yanıyor, çaya ihtiyacı yok
İlginç, tek başına yetiyor
Bir tat bırakıyor beynimde, çitos gibi
İkiyüzellibin liraydı eskiden
Taso falan da çıkmıyordu küçük paketten
Paket küçük olmasına rağmen, bitmez hissi veriyor.

Var, bir şeyler var
Kaygıların da korkuların da amına koydum
Bakakaldılar.
Bir hayal uçuyordu önümden, yakasına yapıştım
Dedim ki, -nereden çıktın lan sen
-Uykumu böldün.

-Bak, dedim, emin misin?
-Şimdi mutlu olacağım, ölmem değil mi?
-Hayır, çünkü sarhoş da değilim

Sarhoşluk ne demek biliyorum, iki sene evvel sarhoş oldum
O gün hayata dönüş yolunu unuttum
Tek bildiğim adres, benzinlikti, o da işemek için
-Yani diyorsun ki, sırtını unuttuklarına ver
-Köşeyi dön ve ilerle, bir sokağa gireceksin
-Islak toprak kokacak yollar, çimen
-Kırmızı, hep otomobiller için yanacak, trafiği kitleyeceksin
-Gri montunu giy, hava serinleyecek
-Bir bakmışsın ekimin ortasındasın, o ekim bitmeyecek
-Yağmur hafifçe yüzünü sevecek
-Sen de olmayacak şeyleri.

-Beş dakikalığına nefes alacaksın.

Yorumlar

  1. Bu gece üç yirmi beşe gittim. Öyle sessiz, öyle derin, öyle hissedilesi bir saat, gece ki...
    Ne içten anlatmışsınız yaşadığınız o anı, hissettiğinizi...
    "Bir hayal uçuyordu önümden, yakasına yapıştım"...
    Çok iyi geldi geceye yazdıklarınız. :)
    Kaleminize sağlık, efendim!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeltme: Bir yirmibeş :)

      Sil
    2. İyi geldiyse, ne mutlu bana, efendim! :)
      Çok çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için!!! :)
      Not: çok dikkatlisiniz :)
      Bir yirmibeşlerimle,

      Sil
    3. Not: Dikkatsizlik üstüne dikkatlilik :)
      Bir yirmibeşlerimle,

      Sil
  2. Olmayan şeyleri seven tek ben değilmişim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı