Otomatik pliot

Ayakkabılar mı hızlı, ben mi yavaşladım
İleride akşam güneşi çalıyor, solda kornalar
Rüzgar yok sanırsın
Var amına koyayım, var.
Bir bana var, bir bana karşı,
Bu nasıl rüzgar, nereden çıktı, adımlarımı yavaşlatıyor
Omzumu büküyor, kambur bırakıyor
Başka açıklaması yok, haziran fırtınası
Kupkuru, yağmursuz
Bu kaçıncı ayın yirmisi
Bıkkınlık yerinde sayıyor, göreceliliği de sikeyim
Köprüde bile karşıma çıkıyor
Yürüyor muyum ne, bu köprü bitmiyor
Kornalar susmuyor, ayakkabılar durmuyor.

Eminim ters yönden gelen şaşkın
Çünkü gözlerimi kapatarak gidiyorum bazen
Puşt, şaşırma, otomatik pilota aldım
Sen anlamazsın, daha erken, umudun var.
Planların var, uzaklara gidersin
Yeni şarkılar keşfedersin, yeni şehirler ve kokular
Öküz öküz gülersin olur olmadık şeylere
Yazları seversin, sıcak günlere tutulur, umut kaparsın
Yaşarsın.

Öldüğümde, öldüğümü söylesinler
Bir zamanlar yaşadığıma inanayım.