Sarı çizginin gerisinde

Halbuki daha beş dakika var
Bir sonraki metro gelir şimdi
Öyle hızlı gelip geçiyor ki hepsi
Hiç birine adım atamadım
Sarı çizginin gerisindeyim, tamam
Bir bankta oturuyorum, düşmem öyle mi?

Ellerimi birleştirdim, kafam öne eğildi
Bu yağmur nereden geliyor, yüzüm çok acıdı
Karanlık bastırıyor, olsun
Ne zaman kaybolsam hep karanlıktı
Şimdi de dönüş yolunu şaşırdım
Bu metro ters yönden geliyor, imkansız
Bir şeyler ters gidiyor, tamam çok şey
Çünkü ben güneşli havaları sevmem
Evi görsen, perdeler hep kapalı
Çok yoruldum, çok
Şimdi geçti bir önceki metro
Biliyorum ters yönde, o yüzden binmedim
Aynı bankta oturdum kaldım, ellerim birleşik
Biri şu koca saati durdursun
Neden büyük olur istasyon saatleri
Durdursun biri, olur mu
Hava serin, burada üşümek korkunç
Yüzlerce metro kaçırdım, bilerek
Hayır gidemem
Biliyorum bu metrolar ters gidiyor
Biliyorum o saat duracak
O zaman yeniden gülerim, değil mi?

Ellerimi birleştirdim, kafam önde
Oturduğum yerde düşüyorum
Halbuki sarı çizginin gerisindeyim.