Taksiye küfür

Cep vodkası bitti, sıradaki gelsin
Birkaç kutu efes iyi gider, bir de mentollü sigara
Bir barmen eksikti iki sene evvel, Bakırköy'de
Bir de bankın ortasındaki eksik tahta
Gerçi sarhoş olduktan sonra ne önemi var
Çok şey eksik çoktan.

Biraz olsun unuttum unuttuklarımı
Hatta hangi otobüs geçiyor evden?
Bir taksiye atladım, böyle taksi yok
Zaman makinesi.
-Bak, dedim, beni eve götür
Şu radyoyu kapat, şakalar eğlendirmiyor
Dünya'yı kurtaranlar tivitırdan açıklama yapıyor
Haberleri kapat,
Gazetecilerin hepsi söyleşiye röportaj diyor
Kapat, dedim, bu şarkı tanıdık
Teoman beni anaforda boğuyor
İnanır mısın, yüz kere dinledim, yüz kere boğuldum.

Kaçla gidiyoruz, yarınları seçemiyorum
Taksimetre sorun değil, kırk yılda bir kullanıyorum
Şu yoldan gidelim, belki bir fıkra hatırlarım, güleriz
Anlaşılan yarınlarda da gülemiyorum
O halde, amına koyayım böyle taksinin
Beni gülebileceğim bir yerde indir.

Yorumlar

  1. Ben sizin yazdıklarınızı kıskanıyorum. Ben de bu kadar güzel yazabilmeyi isterdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, efendim, güzel değil, siz güzel okuyorsunuz, aslında hepsi birer saçmalık :)
      Ayrıca, sizin gibi mizahı kuvvetli bir kalemin güzel yazmadığını kim söylemiş?

      Sil
    2. Siz kendi yeteneğinizin farkında değilsiniz. "Çok iyi yazıyorum" diye ortalıkta dolaşan insanlar bunların çeyreğinin çeyreğini bile yazamazlar. Gerçekten çok iyi yazıyorsunuz. Bunları mutlaka bir yerlere göndermelisiniz. Kıymeti bilinmeli. Vallahi bana dert oluyor böyle

      Sil
    3. Mahcup ediyorsunuz, öyle güzel şeyler yazıyorsunuz ki ne diyeceğimi bilmiyorum, gerçekten... :)
      Çok mutlu oldum değerli düşüncelerinizi okuyunca. Çok kez, çokça kez teşekkür ederim, efendim! :)

      Sil
  2. "Teoman beni anaforda boğuyor
    İnanır mısın, yüz kere dinledim, yüz kere boğuldum."
    Bazen bir cümlenizi şuraya bırakıp derdimi anlatmış olup gitmek istiyorum. Şimdi ben bu cümlelerin üzerine ne söylesem manasız gelir! Kaleminize sağlık!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel harika yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, efendim, gerçekten... :)
      Çok çok teşekkür ederim!!! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı