Tost yerken ölmek

Tostlar güzel kokmuyor artık, peynirli
Çay da varsa yanında, dünyayı fethedebilirdim,
Yalanmış.
Denedim, çizgifilm izledim
Perdeleri açmakla gün ışığı girmiyor eve
Kağıt gemiler sonsuza kadar yüzermiş,
Hasiktir oradan, o da yalan.
Omuzlarımdan bastırıyor kabuslarım
Tost yerken ölmek bu olsa gerek.
Halbuki dün gece astronottum
Bildiğin astronot, o beyaz mavi giysiler falan
İyi ki astronot olmamışım, çünkü gülmüyordum
Sikeyim, rüyalarıma gerçekçilik bulaştı
Ağzıma da küfür...
Gülersem eğer, çirkin gülerim
Çıkaramıyorum, dişimin arasına küfürler kaçtı.

Mümkünse haziranda daha fazla yağmur yağsın
Biliyorsun, küresel ısınma sonbaharı telef etti
Ekim yok artık, doğmadım gibi bir şey,
Yaşadığımı hatırlamaya ihtiyacım var
Dünyanın gökyüzünde bir musluğu olmalı
Yalansa, seveyim böyle güzel yalanı
Açın sonuna kadar suları.

Al işte, sikeyim, sanırım mutlu oluyorum
En son mutlu olduğumda The Killers dinliyordum
Diyordum ki, -yeni bir albüm çıkarsalar keşke
Yeni şarkılarını dinledim bugün,
İyi ki yarıda kapattım, çünkü bokunu çıkarmışlar.

Korkuyorum, ya yağmur yağarsa.

Yorumlar

  1. Neresinden tutsam bilemedim bu yazdıklarınızın. O kadar güzel benzetmeler yapmışsınız ki! Birçoğunu hafızama aldım bile. :)
    "Rüyalarıma gerceklik bulaştı." Kaleminize sağlık, efendim!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli düşünceleriniz beni çok mutlu ediyor, efendim, çok çok teşekkür ederim!!! :)

      Sil
  2. Duygularımı senin kadar iyi ifade edemediğim için kıskandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, efendim, ben sadece saçmalıyorum :)
      Sizin yazılarınızın yanında, benim bu saçmalıklarım çok sönük kalıyor...
      Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  3. Yine mükemmel ifadeler.
    "Biliyorsun, küresel ısınma sonbaharı telef etti
    Ekim yok artık, doğmadım gibi bir şey" Özellikle bu kısım çok hoşuma gitti. Bakın biri daha kıskanmış gördünüz mü... Ben demiştim. Siz kendinizin farkında değilsiniz. Farkında olun. Çok iyi yazdığınızı bilin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum :)
      Çok çok teşekkür ederim, efendim, bu değerli ve güzel yorumunuz için! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı