Tuval yüz

Canım hiç yaşamak istemiyor
Bankın birine yığıldım yine
Gidemem, kalkarsam hayat başlar
Uzun yollar yürürüm acele
Düşüncelerim bir paket sigara bitirir
Sigara on lira.

Herkes bir yere siktirsin gitsin önümden,
Beni bu bankta bıraksınlar,
Binlerce hayat geçsin ilerden,
Kimi topuklu ayakkabı, kimi cilalı, kimi yalın.
Yalnız umudu olanlar neşe atsın yerdeki şapkama
Çok mutluluk dileniyorum artık.
Bir gitar çalamam ya da klarnet
Şarkı söylemeyi de unuttum, bisiklet sürmeyi unuttuğum gibi
Mutluluğu unuttum.
Ama çok güzel üzülürüm her şeye
Yüzüm tuval olur, bilinmezliğin resmini bakarım.

Gitmem gerek
Banklar yürümüyor, ne yazık.

Yorumlar

  1. "kalkarsam hayat başlar" ...
    Bazen tam da böyle hissediyorum. Kalkarsam hayat başlar, ne gerek var şimdi, ben böyle donup kalayım! :)
    Umutla...
    Neşeyle...
    Not: Yürüyen bank da yaparlar yahu hiç acele etmeyin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Ne gerek var şimdi"...
      Biliyor musunuz sıkça kullanıyorum bıkkın bir şekilde bu cümleyi :)
      Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için!!! :)
      Not: merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Şarkılar söyle. Bence sende birilerinin mutluluğusundur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesim kısılıyor giderek, ama denerim :)
      Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için! :)

      Sil

Yorum Gönder