Yazın son seferi

Al işte yine pes ettim
Hem de bir yaz gününde, gri bulutlu
Üstelik sigaram bitiyor
Ama ölemem şimdi, hava sonbaharlı.

Biliyorum, yazlardan nefret ediyorum
Bana yenilgiyi hatırlatıyor her mutluluk
Biraz gün ışığı, radyodaki deniz şarkıları
Bir de Hasan Abilerin balkonundaki güneş şemsiyesi.

Biliyorum, ulan, mutlu değilim
İşte bir gün daha geçti haziranın bilmem kaçı
Sigaramı atmamak için yere, bilerek kaçırdığım otobüsler gibi
Bir yazın daha son seferine kalacağım
Akşam olacak ve eve döneceğim sanki
Bilirsin karanlığı sevmem
Otobüsle de dönmem, nasıl kalabalık
Hem otobüsler tam basıyor artık, büyüdüm.

Büyüdükçe koltuğa yapıştım, bir de sigaraya
Sonbaharı sevdim büyüdükçe
Büyüdükçe büyüdükçe, gidemem
Gidemem artık, koltuk iyi geliyor, sigara da
Pes etmek iyi geliyor, yenilmek komik
Sonra tadı kötü geliyor
Sonra son bir dal kalıyor saat ona doğru
Bile bile, tiksinerek içiyorum keratayı
Yine de içiyorum.

İşte yine bir yaz geliyor
Üstelik hava sonbaharlı
Olsun, zaten masmavi günleri sikeyim, neye yaradı
Hem ben gri havalarda öğrendim mutlu olmayı
Bir otobüs daha kaçacak birazdan önümden
Sigaram daha bitmedi
Akşam oldu, ben eve döneyim.

Yorumlar

  1. Allah aşkına yazdıklarınızı daha fazla insanla paylaşın. Bunlar burada böyle saklı kalamaz! En sonunda ben bir "Fun Club" kuracağım o olacak. Bir şekilde çok fazla insana ulaşmalı. "Çok iyi yazıyorum" diye geçinenleri binle çarpar sizin yazdıklarınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim, öyle mahcup ediyorsunuz ki, nasıl teşekkür etsem bilmiyorum bu değerli sözleriniz için... :)
      Bu yorumunuz, benim şu saçmaladığım şiirin binlerce kişiye ulaşmasından daha kıymetli, çok çok teşekkür ederim! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı