Youtuber iş ilanı

Youtuber olmak ister misiniz?

***

-Dört sene boyunca gebere gebere okuduğunuz bölümden mezun olup, elli papel verdiğiniz diplomanızın aslında hiçbir işe yaramadığını anladığınızda, "bırakın, yırtacağım ulan" diye haykırmadıysanız
-Yani iletişim gibi gereksiz bir fakülteyi bitirmediyseniz
-Onun yerine (tercihen) youtuber yetiştirme kursu gibi muhteşem bir şeye katıldıysanız
-"Saçımı sarıya, griye ve maviye boyarım" diyebiliyorsanız ve bu saç boyama muhabbetini anlamlı buluyorsanız
-"Ben yakışıklım" şarkısını baştan sona kadar ezbere biliyorsanız
-"Bok simülatörü"nü oynamakta ustalaştıysanız
-"Challange(çelınc)" demenin, "meydan okuma" demekten daha fiyakalı olduğunu düşünüyorsanız
-Korkunçlu videolarda sesinizi "üögğğğ" tonunda çıkarabiliyorsanız
-Beğeni ve yorumları, hayat felsefesi olarak benimsediyseniz
-Üç(3) beyin yaşını tamamladıysanız

İşte size fırsat!

***

0-14 yaş aralığının kahramanı olmaya hazır mısın?
Kariyerini(!) saçmalıklar üzerine kurmaya ne dersin?
Saçmalıkların milyonlar kez beğenilerek izlensin ister misin?
Yeterince saçmalarsan, belki bir gün haberlere çıkıp "başarılı biri" olarak bile gösterilebilirsin.

(Not: özgeçmişinde saçını boyamamış adayların CV'si değerlendirilmeyecektir)

***

CV'lerin gönderileceği adres: birdelibenmiyimulanbe@gmail.com

Yorumlar

  1. Yani konunun özeti aynen buydu 😉 bana YouTube'un korkunçtu videolarından veya saçma celinclarindan bahseden birinden artık aniden soguyorum, bana kaliteli dizi fil kitaplarla ve gerçek hayattan düşüncelerle gelenlerle de muhabbete doyamıyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaliteli diziden anlıyorsunuz, Leyla ile Mecnun hakkındaki yazınızı okuyorum şu an :)
      Değerli yorumunuz için çok çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  2. Youtuber, vlogger, blogger gibi bir şekilde uğraş belirten kelimeleri tanımamakta ısrar ediyorum. Bİlmiyorum, kötü mü bu düşünce? Ama bunlar ne meslek olabilir ne de bir zanaat. Sadece uğraş ve bu uğraşı yapan kişiye de türkçe bir tanım bulunursa belki o zaman değerlendirmeye alırım. Üzgünüm, ben kimseye blogger'ım demiyorum. "Bloğum var", "bloğa yazı yazıyorum" filan diyorum. Youtuber olmak da bundan daha öteye geçemez bana kalırsa. Ancak bir uğraş. Tek farkı kimileri geçim aracı görmekte ama üzgünüm. Bunun benim lügatımda pek bir geçerliliği yok.

    Gerçi kendi tezimi çürütecek bir sürü argümanım var şimdiden. Ama bunlara karşı en büyük argümanım, "Neden youtuber denilen kişilerin çoğu ipsiz sapsız?". Bu aynı zamanda sizin de dikkat çektiğiniz nokta. Ancak bu soruyu neden devlet değil de, biz soruyoruz bilmiyorum. Fakat devlet, devlet işte. O konular dipsiz kuyu sanırım. :)

    Ellerinize sağlık. Keşke bu yazılarınız herkesin görebileceği bir yerde yayınlansa. Sesiniz çok güçlü çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe bir tanım hakkındaki düşüncelerinize kesinlikle katılıyorum, efendim. Eğer öyle bir tanım yapılırsa, değerlendirmeye alırız o halde :)
      Blog, bana kalırsa bir uğraştan çok, radyo gibi nostaljik bir platformda az kişiye, hatta bazen Google'da gezinen rastgele birkaç kişiye kendini ifade etme şekli. O yüzden yeri apayrı benim için :)

      Değerli yorumunuz ve değerli düşünceleriniz için çok çok teşekkür ederim, Sizlerin yorumu herkesin görmesinden daha mühim benim için :) Bir de, estağfurullah, sesim bayağı kısıktır aslında :D

      Tekrar tekrar teşekkürler! :)

      Sil
  3. Çocuklarımızın korumasızca videolarının yüklendiği bu mecra yazıktır ki bir çok kötü niyetli kişiye de davetiye çıkarıyor. Ama aileler özellikle para kazansın, ünlü olsun diye o kadar fazla uğraş peşindeler ki; beraberinde getireceği kötülükleri maalesef göremiyorlar. Bazı şeyleri körü körüne yapıyoruz yazık ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok önemli bir konuya değindiniz, efendim.
      Ve haklısınız, bazı şeyler gerçekten bilinçsizce yapılıyor...
      Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  4. ya hahahah:))) Yani bu kadar güzel özetlenir. Bir tek ben miyim bunları saçma bulan diye düşünüyordum. Dünyanın en gereksiz şeyi youtuberlar kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim daha pek çok kişi böyle düşünüyordur, efendim, yani-umarım. :D
      Teşekkürler değerli yorumunuz için! :)

      Sil
  5. Mana bulamadığımız şeyleri ne yapabiliyoruz ne de anlayabiliyoruz. Zaten bunu da anlamayalım yahu!
    Kaleminize sağlık!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için!!! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gazeteci iş ilanı