30 derece, ekspres

Sana da oluyor mu
Asfalta adım atmak üzeresin
Karşıya geçmek istiyorsun, iyi günlere
Geride üzüleceğin şeyler.
İşte sel oluyor otomobiller caddede
Veya trilyon saniye ışıkları bekliyorsun.
Güneşin suçu yok, iyi günler ileride, bodrum katında

Sana da oluyor mu, yok oluyorsun
Ki ben çoğu zaman yokum bu sıralar
Bakırköy'de, odamda
Son zamanlar telefonun diğer ucunda
Akıllarda, sonraları belki.

Gökyüzü, sana neler oluyor
Kamburun çıkmış, sigara içiyorsun
Randy Pausch'un son dersini kaçırıyorsun
Fena haklı, ama biliyorsun
Öyle olmuyor işte.
Sen de derslerin onda onbirini hiç sevmemiştin zaten
Başta matematik
Hangi gerçekler anlatılırken uyuyakalmıştın?

Sen de giderek sonbaharı seviyorsun
Tamam olur da, saçmalama ulan
Yazın ortasında dolu mu yağar, caddeleri bok götürdü
Sevmeleri bile eline yüzüne bulaştırdın
Vakit yok, bu gri lekeler ekspreste çıkar mı?


Yorumlar

  1. Evet, bize de oluyor. Ama ne oluyor, bir türlü çözemiyoruz. Bir haller oluyor herkese, her şeye.
    Çok keyifliydi okuması, okundukça keyfe keder kattı. Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, efendim! :)
      Bir gün çözeceğiz, bir gün...

      Sil
  2. Çok başarılı, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Şiir ve şarkı birbirine sarılmış sanki... :)
    Gri lekeler çıkmasa da olur. Gri çünkü.
    Kaleminize sağlık, efendim!!! Çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şarkıda garip bir tat var, değişik olan her şey gibi güzel :)
      Çok çok teşekkür ederim, efendim!!! :)
      Çamaşır makinelerimle,

      Sil
    2. O garip tadı aldım, değişik olan her şey gibi güzel. :)
      Madem öyle :) ;
      Kurutma makinelerimle,

      Sil

Yorum Gönder