Bulutlara kombin

Sessizce ipe asıyor bakışlarını
İsmini bilmediğim sözleri ağlamak tuttu
Rüzgarda kurumaz.
Mendil çıkardım sigara paketinden
-Al, dedim, sil bugünü

Otomobiller duracakmış gibi
Öyle geçiyorum, -bu sefer- ışıkları beklemeden
Bir kanadı varsa düşüncelerin, bugün var
Ayaklarım kalkış izni istiyor, veriyorum
Bir saniyede teptim her gün üzerinden geçtiklerimi.

Sonbaharda öleceğim, evet
Pastahane kokacak gitmeyi beceremediklerim
Gri montumu giyeceğim bulutlarla kombin yaparak
Ve yaşadıklarımla
Saygılarımla.

Ortalardan kaybolacağım.
Mentollü sigaralar bakkalın elinde kalacak
Elimde kalanlaraysa veda etmeyeceğim
Yine buluşuruz,
Sevgilerimle.

Bilmeni isterim, yokuşları sevmem
Bilirsin yokuşlar bitmez
Tam tepede oturuyor saklambaçlarım
Dünyadan beş metre öteye kaçışlarım
Bisikletim, dokuz taşlarım, yakar toplarım
Bir de şişe çevirmedeki masum ayıplarım
Hâlâ cesaret edemediklerim
Tam tepede.

Yeni bir yokuş, işte.
Selamlarımla.

Yorumlar

  1. Şiir okumayı zor gören biri için ona bu zorluğu sevdiriyorsunuz.
    Bu şiiri çok sevdim. Belki de şiirden öte olduğu içindir.
    Yüreğinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, efendim, var olun! :)
      Bunları okumak iyi hissettirdi.

      Sil
  2. O kadar güzel şeylerden bahsetmişsiniz ki bu şiirde...
    Ne dersem diyeyim tarifsiz kalacaksa da çok beğendim bütün satırları.
    Olağanüstü!!!
    Kaleminize sağlık, efendim!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, efendim.
      Şaçmalık sadece :)
      Çok çok teşekkür ederim!!! :)

      Sil
  3. Daha önce okudum ama yorum yazmaya fırsatım olmadı. Sanırım. Yani yorum atmış ve hatırlamıyor da olabilirim. Dejavu mudur nedir! :)
    Harikulade bir şiirdi, efendim! Gerçekten! Her satırda özgünlük... Kaleminize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse, yeniden çok çok teşekkür ederim, efendim!!! :)

      Sil

Yorum Gönder