Çekerlenmek

Gidersem, en fazla nereye giderim
Hangi parktı o, geçen senelerin akşamından kalma
Acaba hâlâ sarhoş mudur?
Vodkayı bıraktım,
Çok ayıp ettim köşedeki banka, iki senedir ağlaşmadık
İnsanlara değer verir oldum, çarptı
Öyle bir kahve var mı, sert, ayıltacak?
Moka olsun o zaman, ekstıra şatlı
Çikolata bana güzel şeyler anımsatıyor
Bardağa da şey yazalım, şey: şey
Nasıl olsa anlamayacaksın
Ben bile anlamıyorum, bunun adı yok.

Gidersem, en fazla parka giderim
Sallanabilir miyim?
O sırada bekleyen kardeş benim, kafam direğe dayalı
Pantolon giydiğime bakma, dizlerimde kabuklar var tarak tarak, hâlâ
Sırtımda da havlu.

Peki bu salıncak en fazla kaç kilo keder
Dilim dolandı, kusuruma bakma
Çok çekerlenirim akşamları ben.
Lan!

Oysa içki bile vurmadım ağzıma, iki sene oldu.
Nasıl umutlu şeyler söylediysem artık
Ucuz bira gibi kokuyor ağzım
Aslında bir rüzgar yesem, ayılırım.

Dönemem
Naneli sakızın var mı?

Yorumlar

  1. naneli sakız candır, gerisi patlıcan :)

    YanıtlaSil
  2. Öyle derin bir şiir ki...
    Koyu, sığ bir okyanusun derinlerine dalmışım gibi...
    Kalbe dokunan cümlelere sahipsiniz, efendim.
    Kaleminize sağlık!!! :)
    Not: Müzik zevkinizden mahrum kalıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederim, efendim, bunları duymak ne güzel!!! :)
      Not: Coldplay - Aliens'ı tavsiye ediyorum o zaman, yeni bir şarkı, biraz da değişik... :)

      Sil
    2. Not: Çok teşekkür ederim, harika bir parça! :) Değişik olan her şey gibi! :)

      Sil
    3. Değişik olan her şey gibi... :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı