Dondurmayı bu işe karıştırma

Kalktım, perdeyi açtım
Baktım ki sonbahar yine gelmemiş
Kapadım, bir daha açtım, ardından yine
Bu bir deliliktir çünkü mevsim yaz
Beklemekse...
Ne olmuş yani
Rüyalarımda da böyle köşeye sıkışmadım mı?

Yürüdüm, sokaklar dolu
İşte bak, insanlar yine gitmemiş
Her seferinde yeniden aynı yolları tepiyorum
Yalnız bırakmıyorlar yalnız kalanları.
Bunun adı bencillik, doğru
Bencilliklerin var mıdır beyaz saç telleri?
Yoktur.
Ben de büyümedim.

Tezgahın altındaki dolabı açtım
Kapatıp bir daha açtım
Her zaman bir çikolata olurdu oysa
Bunun adı yedek hayal
Masadaki, her zaman hazır bir sigara dalı kadar yedek
O kadar acınası
O kadar az, kalanlar, yedekte.
Çoğu zaman da, o kadar yok.

Aynı bankta oturuyorum bugün
Hiçbir bok değişmedi
Aynı sikik şarkılar çalınıyor arkadaki kafede.
Her şey uyumsuz.

Bu sabah perdeyi defalarca açtım
Dolapta çikolata yok
Paket boş, sokaklar insan kaynıyor
Çay içmek hiçbir şeyi düzeltmiyor
D vitamine de ta içine tüküreyim
Güneş güzel değil.
-Bir şarkı mırıldanayım, dedim
Sikeyim, sözleri unutmuşum

Güleyim derken yüzümü incittim, pas tutmuş
Salıncaklar beni taşımaz
Ayrıca o kemerleri icat edenin amına koyayım

Dondurmayı sakın bu işe karıştırma
Çubuktan çıkan şifreyi gönderdin diyelim
Otomobil yolluyorlar, bana neşe lazım.

Yorumlar

  1. "Bunun adı yedek hayal"
    Bu satır tüm hayatımı özetliyor. Ama asıl son üç satır anlatıyor acıklı hikayemizi. Ellerinize ve kaleminize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, efendim! :)

      Sil
  2. "Tezgahın altındaki dolabı açtım
    Kapatıp bir daha açtım
    Her zaman bir çikolata olurdu oysa" -büyük bir gülümseyiş oldu şimdi :) aynısını çocukluktan beri yaparım! :)
    "Güleyim derken yüzümü incittim, pas tutmuş" -...
    Otomobil de yollamıyorlar, çok denedim. :) Ama neşe yollasalardı pes etmezdim!
    Kaleminize sağlık, efendim!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün o dolapta olacak çikolataların hepsi!!! :)
      Çok çok çok teşekkür ederim!!! :)

      Sil
  3. "Güleyim derken yüzümü incittim" süper! Nereden aklınıza geliyor?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmeyi unutmuşken... :)
      Çok teşekkür ederim!!! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı