Gökyüzü gardırop

Gökyüzünü gardırop yaptım
Seneye içerim diye, sigaralar astım yıldızlara
Önceki bayramların yeni kıyafetlerine benziyor hepsi, hepsi;
Ne demek ulan,
Planlı mutlulukların bedeni mi olur?
Küçülmüş.

Karşıya geçmek üzereydim, yukarı baktım
Hava kararmıyor, imkansız
Yıldızların mı üstüne bastım, bu ne aydınlık
Her yer kül olmuş, kim giydi sigaralarımı?

Tamam, -lütfen bekliyorum, beni durduran ışık
Sen saydın, altı beş dört
Ben de kontrol ettim yolu
Önce geriye sonra geriye sonra bir daha geriye baktım
Bana güven, ölmek farketmez yaşamamışsan.
Çarparsa otomobiller yandan çarpsın
Burnum düzelir, fena mı?


Yorumlar

  1. Benzetmede çığır açacaksınız, efendim, bu gidişle! :)
    Kaleminize sağlık, gardrobunuz harika görünüyor!!! :)
    "Bana güven, ölmek fark etmez yaşamamışsan."-...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sigaralar almam lazım indirimden :)
      Çok teşekkür ederim, efendim!!! :)

      Sil
  2. Merhabalar..

    Anlamak istedim tek tek mısraları, defalarca okudum. Her bir mısra insanı çok derinlere götürecek kadar felsefi... İnanılmaz güzel yazmışsınız. Yüreğinize sağlık olsun...

    "ölmek fark etmez yaşamamışsan" harika... Şiirinizin başlığıyla birlikte aklıma gelen bir sözü izninizle paylaşmak isterim:

    "Gökyüzü açık da olsa kapalı da
    İnsan sevmedikçe onu görmez"

    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şahane yorumunuza ne kadar teşekkür etsem, az kalır, efendim.
      O kadar mutlu oldum ki düşüncelerinizi okuyunca...
      Yetmeyecek ama, çok çok çok teşekkür ederim!!! :)

      Sil
  3. Tülay hanıma katılıyorum. Müthiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, efendim! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı