Omuzlarında balunlar

Hepsi gecede kalmış tüm uğursuzlukların
Kaygıların üstünü örtmemişim, yan odaya geçmişler
Umut serinliğinden kaçıp, sabaha karşı.
Rüyalarımı unuttum, ama eminim
Gri bulutların mevsimini görmüşümdür
Rüzgarda üşümek istemişimdir
Belli, montumu iliklememişimdir
Ne güzel titremişim, güzel günlerin üzerine.
Her şey iliksiz aklımda, korkmuyo muyum ne?

Tamam her şey mükemmel değil
Her şey dört dörtlük
Her şey uykudan uyanalı beş saniye
Her şey zamansız, güz-el.
Ama, en azından, gidebilmelerden bahsetsek, bir güz günü
Zamanın olmadığı bölümünü geçerek.
Pedallardan bahsetsek, en azından
Renkli yapraklardan, kırmızı kahverengi sarı
Yaşasak, biraz, en azından
Çaydan çıkan dumanı izlesek
Yarınlarda yağmuru beklesek, haberlerden
Balonlara balun desek, o çocuk gibi
En azından gülebi
Neyse.

Anlamayacaksın ama dinle
Perdeler de dahil hiçbir duygu kıpırdamıyor
Aynı şarkılarda farklı melodiler arıyorum
Aynı yollardan yürüyorum
Dönüp bakalım, kaç -iyi günler- ilerlemişim
Hiç
Böyle ölçü biriminin amına koyarım
Bıktım.
Tozumu al, pasını sil dudaklarımın
Cebimden sigaramı çıkar, yak
Ölmediğimi ispatla, ben yorgunum.

Omuzlarında helyum bolunları taşıyan uygun adımlar
Uygun adımlar getir
Çizgifilm karakterleri, gökyüzümü fethetsin.

Yorumlar

  1. "Yaşasak, biraz, en azından
    Çaydan çıkan dumanı izlesek
    Yarınlarda yağmuru beklesek, haberlerden
    Balonlara balun desek, o çocuk gibi
    En azından gülebi
    Neyse."

    Bu ve birkaç mısranız daha kalbimin en gizlenmiş noktalarını cız etti. Duygular neden böyle hissizleşir ki?
    Ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, efendim! :)

      Sil
  2. "Perdeler de dahil hiçbir duygu kıpırdamıyor"
    "Tozumu al, pasını sil dudaklarımın"
    Bunlar ne dahiyane cümleler... Kaleminize sağlık!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, efendim, ve çok teşekkür ederim!!! :)

      Sil

Yorum Gönder