Salam karper umut

Taze ekmeği ikiye böldüm
Salam, karper, umut, ne varsa doldurdum
Tüm çocukluğumu toplayıp, yaşamaya karar verdim.

Hevesi yanıma, çayı sehpaya, tabağı kucağıma koydum
Kumandayı ben tuşluyor olamam
Keder, hüzün, karamsar, ne varsa geçtim
Sigara içmeyi unuttum, bir de küfretmeyi
Düşündüklerim ne hoş
Kanepede mutluyakalmışım.
Sanki hep hareketli şarkılar çalacakmış
Dolapta cicibebe bisküvi varmış
Bodrumda mavi bisiklet
Yarınlarda neşe
Yıldız
Gibi.

Yüzümü karşı apartmanın çatısına kitledim
Yıldızın teki kayboluyor şu an
Kaybettiklerim de
Demek dünya böyle dönüyormuş.
Gecenin son ışıkları, hüzünaydın

Fort Atlantic'i susturun, atmosferde çalıyor
Gece gece.
Yenilmekler gökyüzüne bulaştı
Uyutmuyor karanlık.

Mutlu değilim ama mutsuz da olmayacağım
Kendime söz verdim
Vermedim de, şey işte, karıştırma şimdi.

Şimdi ayıplı şeyler diyeceğim, zoraki gülelim:
Sikindirik.

İnsan tozlanır, her şey eskir
Gülen yüzleri kışlıklara kaldırdım
Ben beceremiyorum, sözü sen ver
Bu gülmek eskimesin:

Sikindirik.

Yorumlar

  1. Bu gülümsetmek de eskimesin. :)
    Hani daha çok şey yazıp bu sayfayı kirletmek istemiyorum ama her zaman kendimi tutmak zor oluyor. Ancak gerçekten, çok çok iyi yazıyorsunuz. Bizden daha değerli insanlar da sizi okumalı. Böylece daha çok kıymet bilinir hale gelseniz. Ben hep böyle düşünüyorum ama hep yorum yaparken bunu söyleyip söylememek arasında kalıyorum.

    Çünkü siz bunun zaten farkındasınız. Ve bu durum da sizi bunları yazmaya itiyor. Tam bir paradoks.

    Yine de, kaleminiz daim olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuzun hissettirdiği o güzel şeyi yazıya dökemiyorum, öncelikle çok teşekkür ederim! :)

      Sayfayı kirletmek mi? Daha değerli insanlar mı? Bunları okumamış olayım.
      Zaman ayırıp okuyan herkes, dünyanın en değerli insanları benim için, gerisi hikaye. Sayfa sizlerin değerli yorumlarıyla güzelleşiyor, tüm saçmalıklarımı gölgeliyor. Haliyle benim saçmalıkları okuyan birkaç kişi, milyonlarca kişiye bedel oluyor benim için. Bundan daha güzel kıymet bilinmek var mıdır? :)

      Var olun! :)

      Sil
    2. Bu yazıların ve şiirlerin sahibinden ancak bu kadar naif bir düşünce gelebilirdi. Kıymet görmeniz ve kıymetinizin bilinmesini temenni ederim. Siz de var olun! :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim! :)

      Sil
  2. Özellikle ilk üç dizeyi çok beğendim, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, efendim :)

      Sil
  3. Her insana çocukluğunu hatırlatıp toparlanmaya davet edecek bir şiir!
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, efendim!!! :)
      Toparlanmak lazım öyleyse, değil mi?

      Sil

Yorum Gönder