Sigara düşüşü

İnanıyorum ki düzelmez şeyler var ilerde
Otomobiller bir anda beyaz ışık yakmış
İtiraf ediyorum, kaldırıma atamadım kendimi
Ve otoyolu hergün su basıyor, ben ilerleyemiyorum.

Sigara üflerken dilekler tuttum
Ben böyle morg görmedim, izmaritlerle dolu küllük
Çoğu genç, tadı mı değişti hayal ettiklerimin?
İyi dilekler de intihar eder
Bak, kaldırım taşlarının arasında mezarlar var

Pes etmek de bir mücadeledir
Hatırla, çay molasında kaç işten istifa ettim
Yetişmem gereken yerlere alarmı erteledim
Avcılar yönüne gidiyorsa anılar,
Ben zincirlikuyu metrobüsüne bindim.
Hava açık maviydi, yol uzun

Yağmur dindi, şemsiyem bozuldu,
Pes edemiyorum
Güneşin rengini unuttum, siyah mıydı?

Yorumlar

  1. "Pes edemiyorum"
    Bütün mesele buymuş gibi. Pes etmemek değil de pes edememek...
    Çok farklı bir şiirdi.
    Harika kaleminize sağlık, efendim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pes edememek, mesele bu; dediğiniz gibi...
      Estağfurullah ve -çok teşekkür ederim, efendim!!! :)

      Sil

Yorum Gönder