Su nasıl?

Öyle bir gemi var, dostum
Var.
Gemi.
Kağıttan, düşten
Yüzebilen bugünlere kadar, küçüklükten beri.

Ben de -bu sesi kim çıkarıyor, diyordum
-Belli belirsiz, ruhumun en dalgalı topraklarından
Su çekilmiş, kaygıya oturmuş bir zamanlar
Debeleniyor
Denize varacak ilerde

Söz veriyor
Üzüntüler mevsim normallerinin altında seyredecek.
Ağaçlar gölge yapmak zorunda değil
Bırakalım işlerini yapsınlar oksijen üreterek
Bulutlar ne varsa örtecek kederyüzünde
Hiçbir bank kıymetsiz olmayacak.

-Hazırla, diyor, bebek bisküvilerini
-Küçül be artık, kaç yaşında adamsın
-Çocuklar sütsüz bisküvi yemez!

-Bir ağız dolusu günaydınlara uyanacaksın
-Merak et, bu kızarmış ekmek kokusu bizim mutfaktan mı
-Merak et, çay hazır mı
-Merak et..., uzaylılar nerede
-...Louie şimdi kaç yaşındadır
-Halan böreği yine ıspanaklı mı yaptı
-Dünyanın en iyi kalecisi kim, rüştü mü
-Bu pakette taso var mı, sık

-Merak etme, soğuk ama alışıyorsun.
-Açılalım mı?


Yorumlar

  1. "Açılalım!" diyesi geliyor insanın sondaki soruyla. :)
    Hem şiir için hem de şarkı için sonsuz teşekkürler!!! :)
    Çünkü biliyorsunuz, her satır...
    Not: Misketlerimi saklamayı başardım ama tasolarımı özlüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misketleri saklamak büyük başarı, ben her ikisini de özlüyorum :)
      Harika düşünceleriniz için asıl ben sonsuz teşekkür ederim, efendim!!! :)

      Sil
  2. Açılalım ama börek patatesli olmazda ben gelmem :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder