Bira-z kokuyorum

Sen de yağacaksan yağ, uzatma yağmur
Biliyorum deniyorsun ama
Biliyorsun yirmi küsür sene geçti
Yirmi küsür yıl, artı bir edecek bugünkü ispatlarım
Vakit kalmadı.

Uzatma dedik ulan, yağ artık
Gazete kağıdına sardım kendimi
İçmiyorum ama leş gibi bira-z kokuyorum
Biraz bundan, biraz ondan, biraz bitmemişlerden: yarım

Gelecek günlerin hava tahminini yapabiliyorum
Yapbozlu bulutlu, parçası eksik
Benden meteoroloji mühendisi olmaz.

Astronot değilim
Gazeteci olmaktan vazgeçtim
Mağazacılıkta da işler yolunda gitmedi
Sorun değil, sorun mantar sosu
Aldım, hiç güzel değilmiş
Değişiklerde de işler yoluna girmedi anlaşılan

Hayata döndür, sigaramı yak
Doktor, merakla beliyorum -yaz, demeni
Gülüm saati...

Yorumlar

  1. Bazen karışıyor her şey birbirine.
    Astronot değilim, en can sıkıcı cümle budur, hep söylerim kendime.
    Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok can sıkıcı, değil mi?
      Teşekkürler, efendim!!! :)

      Sil

Yorum Gönder