Radyo gitmekler olmasın ef em

Patatesler kızarıyor abartılı tavalarda
Camları açma, her taraf muhteşem kokuyor
Mek danılds falan diyorum ya, hepsi şakaydı,
Zaten biliyorsun.
Böyle iri dilimler ancak derin duygularda kızarır.

Tekrarlardan yorulmuştum
Ama sen güzel diyorsun her seferinde, -doydun mu?
-Yemin ederim tek bir köfte daha yiyemem
Doydum
Yani, sadece kızartmalara.

Günaydınlar uçuşuyor havalarda
Bir şarkı açıyorsun sabah sabah, senelerin radyosunda
O şarkıyı hiç sevmiyorum.
Dededen kalma, o radyoyu seviyorum
Bana sonsuz yaşamı hatırlatıyor
Hiç bozulmayacak sanıyorum.

Sahi, ne zamandır açık, bilmem kaç nokta sıfır
Nedensiz neşe ef em?
Yemin ederim yıllardır susmadığını bilirim.
Sen de susma, hiç.
Lütfen.

Bak siktir ettik her şeyi
Çünkü sen -her şey hallolur, dedin
Şimdi çay demliyorsun
Üç şeker atıp, çayı karıştırdığını duyuyorum
Gelip, bardağı sehpama bırakıyorsun.
Konuşmayı pek sevmem, sesini duymayı sevdiklerimle
Kelimesizliklerle güvenleşiyoruz
Bil ki, sonsuz teşekkür borcu biriktirdim

Hadi bazı kelimeleri siktir edelim
Edelim ki, dededen kalma radyolar bozulmasın.

Yorumlar

  1. Radyo dinlemeyi çok seviyorum, evet eskilerde kalmış olabilir ama bence birçok internet sitesinden dolaşmaktan daha samimi geliyor bana. Bu şiir okurken eskiler ister istemez aklıma geldi, ilk alınan kırmızı radyom gibi. :) Neyse efenim, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel eskileri aklınıza getirmenize vesile olduysam, ne mutlu bana! :)
      Çok teşekkür ederim, sizi burada görmek güzel, efendim! :)

      Sil
  2. Daha önceki yazınızda, "Güzel duygulara açım." diye yazmıştınız. Bu yazınızı okurken o geldi aklıma.
    Bu şarkıyı dinlerken hissettiklerinizi düşünün, bu yazıyı okurken öyle hissettim. Çayına üç şeker atan insanı öyle güzel anlatmışsınız ki...
    "Kelimesizliklerle güvenleşiyoruz." -Harikasınız!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınızı okurken, ne kadar mutlu olduğumu anlatmaya çalışıyorum, beceremiyorum :)
      Ne kadar teşekkür etsem, az kalır, yine de yeniden: çok çok teşekkür ederim, efendim!!! :)

      Sil
  3. Ya ben duygusal bir anımdayım, ya da bu şiirimsi hüzünlendiriyor insanı. Ağlatacak kadar hem de...

    Yüreğinize sağlık efendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sanırım çok duygusal bir zamandaydım, efendim.
      Bu kıymetli düşünceleriniz, beni daha da duygulandırıyor...
      Çok çok teşekkür ederim!!!

      Sil

Yorum Gönder