Ve perde...

Kaçıyorum.

***

Öyle güzel bir kapanış konuşması falan yapmayacağım.

Aslında sadece "kaçıyorum," deyip konuyu kapatacaktım ama,
İçimde kalırdı.

***
Amına koyayım.

***

Geçenlerde, benden beklendiği gibi, ortalığın amına koyarak çokça küfürlü birkaç mektup yazdım. İşte eski iş yerinde çalıştığım insanlara falan... Ve yine benden beklendiği gibi, onlar da dahil pek çok yazımı sildim.

Sonra bir baktım ki, bir izleyici beni okumaktan vazgeçmiş.
Daha sonra farkına vardım ki, pek çok kişi beni okumayı bırakmış.
Neden?

Çünkü benim küfürlerim, insanların yavşaklıkları ve puştluklarından daha çok göze batıyor, daha çok dikkate alınıyor.

***

Cici insanlar.
Ben gidiyorum amına koyayım.

Repliklerini iyi bilenler gelmesin; ben her zaman yaptığımı yaparak, ait olmadığım sahnenin dışına çıkıyorum.

***

www.radyong.blogspot.com